Kvalitātes vadātājam ir atbildība par to, lai organizācija izpildītu 4.1 punkta prasības. Kvalitātes vadātājam ir jāpārliecinās, ka organizācija ir identificējusi visus būtiskos iekšējos un ārējos faktorus, kas var ietekmēt tās spēju sasniegt savus mērķus. Kvalitātes vadātājam ir arī jāpārliecinās, ka organizācija ir izstrādājusi un ieviesusi pasākumus, lai pārvarētu negatīvās ietekmes no ārējiem faktoriem un izmantotu pozitīvās ietekmes no iekšējiem un ārējiem faktoriem.
Augstākajai vadībai ir atbildība par to, lai organizācija izpildītu 4.1 punkta prasības. Augstākajai vadībai ir jāapstiprina organizācijas politika un procedūras, kas attiecas uz 4.1 punktu. Augstākajai vadībai ir arī jānodrošina, ka organizācijai ir pietiekami resursi, lai izpildītu 4.1 punkta prasības.
Nodaļu vadītājiem ir atbildība par to, lai viņu nodaļās tiktu izpildītas 4.1 punkta prasības. Nodaļu vadītājiem ir jāpārliecinās, ka viņu nodaļās tiek veikta iekšējo un ārējo faktoru identificēšana un izvērtēšana. Nodaļu vadītājiem ir arī jāpārliecinās, ka viņu nodaļās tiek izstrādāti un ievesti pasākumi, lai pārvarētu negatīvās ietekmes no ārējiem faktoriem un izmantotu pozitīvās ietekmes no iekšējiem un ārējiem faktoriem.
Darbiniekiem ir atbildība par to, lai viņi sniegtu informāciju par iekšējiem un ārējiem faktoriem, kas var ietekmēt organizāciju. Darbiniekiem ir arī jāpārliecinās, ka viņi ievēro organizācijas politiku un procedūras, kas attiecas uz 4.1 punktu.
Kopīgā atbildība. Visām organizācijas iesaistītajām pusēm ir kopīga atbildība par to, lai organizācija izpildītu 4.1 punkta prasības. Ir svarīgi, lai visas iesaistītās puses sadarbotos, lai identificētu un izvērtētu iekšējos un ārējos faktorus, kas var ietekmēt organizāciju.