Dokumentēta informācija par kvalitātes mērķiem: Organizācijai jānodrošina, ka tā dokumentē savus kvalitātes mērķus. Šie mērķi būtu jāformulē skaidri, mērķtiecīgi un saskaņā ar organizācijas stratēģiju. Šāda dokumentācija var ietvert informāciju par mērķiem, to svarīgumu un izmērāmiem kritērijiem.
Plāni kvalitātes mērķu sasniegšanai: Organizācijai jāizveido plāni par to, kā tā nodrošinās kvalitātes mērķu sasniegšanu. Šie plāni var ietvert resursu piešķiršanu, darbību veikšanas secību un iesaistīto personu atbildības.
Rezultāti, kas sasniegti, realizējot kvalitātes mērķus: Jāsaglabā dokumentēta informācija par rezultātiem, kas ir sasniegti, realizējot kvalitātes mērķus. Šie rezultāti var ietvert kvantitatīvus un kvalitatīvus datus, kas ļauj novērtēt mērķu izpildi un efektivitāti.
Svarīgi ir nodrošināt, ka šī dokumentētā informācija ir viegli pieejama, atjaunināma un saprotama. Tas ļauj organizācijai efektīvi sekot līdzi saviem mērķiem, plāniem un rezultātiem, lai nepārtraukti uzlabotu savu kvalitātes vadības sistēmu.