Kvalitātes vadātājam ir atbildība par to, lai organizācija izpildītu 4.2 punkta prasības. Kvalitātes vadātājam ir jāpārliecinās, ka organizācija ir identificējusi visas būtiskās ieinteresēto pušu vajadzības un vēlmes. Kvalitātes vadātājam ir arī jāpārliecinās, ka organizācija ir izstrādājusi un ieviesusi pasākumus, lai apmierinātu šīs vajadzības un vēlmes.
Augstākajai vadībai ir atbildība par to, lai organizācija izpildītu 4.2 punkta prasības. Augstākajai vadībai ir jāapstiprina organizācijas politika un procedūras, kas attiecas uz 4.2 punktu. Augstākajai vadībai ir arī jānodrošina, ka organizācijai ir pietiekami resursi, lai izpildītu 4.2 punkta prasības.
Nodaļu vadītājiem ir atbildība par to, lai viņu nodaļās tiktu izpildītas 4.2 punkta prasības. Nodaļu vadītājiem ir jāpārliecinās, ka viņu nodaļās tiek veikta ieinteresēto pušu vajadzību un vēlmju identificēšana un izvērtēšana. Nodaļu vadītājiem ir arī jāpārliecinās, ka viņu nodaļās tiek izstrādāti un ievesti pasākumi, lai apmierinātu šīs vajadzības un vēlmes.
Darbiniekiem ir atbildība par to, lai viņi sniegtu informāciju par ieinteresēto pušu vajadzībām un vēlmēm. Darbiniekiem ir arī jāpārliecinās, ka viņi ievēro organizācijas politiku un procedūras, kas attiecas uz 4.2 punktu.
Kopīgā atbildība. Visām organizācijas iesaistītajām pusēm ir kopīga atbildība par to, lai organizācija izpildītu 4.2 punkta prasības. Ir svarīgi, lai visas iesaistītās puses sadarbotos, lai identificētu un izpētītu ieinteresēto pušu vajadzības un vēlmes.